Sznmr 10 + 6 günlük hamileyim özel sektörde çalışıyorum , doğum sonrası çalışmayı düşünmüyorum , 32 . Haftamda izine ayrılacağım nasip olursa , doğum parası için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa bilgi verebilirmi 🌸🌸