ebru23 melissannesi ben de burayim 2 gebelik bende yukledim hemen oglum 2 yasinda ben 15 haftaliigim bakalim cinsiyet ne kismet:)
melissannesi Meleklerimmm3 Ay Allah yardımcınız olsun bol neşeli bir aile desenize bir bebek daha ne güzel Allah bağışlasın🧿🐣🐣
melissannesi Mymother ah ne güzel darısı başıma inş ben ilk hamilelikte 7 hafta başlamıştı korkuyorummm🙈😃😃😃
2cocuk1kediannesi Bende varım :) ilk açtığımda bende böyle hissetmiştim. İlk oğlum 3,5 yaşında ikinci oğlum nasip olursa 1 mayısta kollarımda inşallah🙏🏻
melissannesi 2cocuk1kediannesi inş sağ salim gelsin🤲🏻🤲🏻🐣🧿 ilki heyecan 2 ci hem heyecan hem endişe oluyor değil mi ❤️ Sağlıkla gelsin hepimizinki
MomHero2 melissannesi tabi zorlanıyorum hamileliğimden. Ama kızım zorluk yaratmıyor kendisi halledecek yaşta her ihtiyacını artık
2cocuk1kediannesi melissannesi tabi tabi, birde ilkide aklında oluyor ikinciyi düşünürkende. Sağlıkla gelsinler inşallah Allahın izniyle. Hepsi ayrı bir heyecan, mutluluk💓
Nureda28 melissannesi ilki erken doğum olduğu için bu da riskli sadece çok şükür başka sıkıntımız yok😊sizinki nasıl gidiyr
melissannesi 2cocuk1kediannesi Aynen öyle tabbim sağlık versin hepimizin evladına 🐣🤲🏻 Doğacak olanlarada inş🥰❤️
melissannesi Beyzalpay Beyzalpay hadi hayırlısı 🐣🥰 sağlıkla gelsinler inş aynı heyecan 2 kez ne mutlu bize