Mihribancglr Melisa2601 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dgn3KVRz7-2g&ved=2ahUKEwiN4-Sg0ZzwAhUj_rsIHSvACcs4ChDFrwF6BAgIEAQ&usg=AOvVaw0wDZprwgoVzil_gLu2ssL5
Kaganla9 Melisa2601 burada herkes acımıyor diye hafife aldı am aşunu unutmayın herkesin yapısı bir değil ben mahvoldum
Melisa2601 Kaganla9 bilmem yani şöyle düşünmek gerek bir bebek kafası çıkacaksa o kemiklerin arasından çatı muayenesine acı demek haksızlık olur .bence hoşnut olunacak bir muayene değil sadece o yüzden rahatsız oluyor insan sadece o kadar