İyi günler kızlar. Şuan 25 haftalık gebeyim. Geçen randevumda doktorum açlık tokluk kan şekeri değerlerini istedi. Sağlık ocağında kan verdim. Açlık kan şekeri değerim 84 tokluk kan şekeri değerim ise 73 çıkmış. Böyle olabilir mi yani tokluk kan şekerinin daha yüksek olması gerekmez mi? Kendi doktoruma mesaj attım ancak şuan ameliyatta merak ettim sizlere sormak istedim. Hata var mı sizce ?