Kızlar ben geçtiğimiz hafta doktorumun belirlediği günde yani 6+4 te bebeğimin kalp atışını dinlemek için hastahaneye gittim. Doktorum baktı ekrandan bana da gösterdi bak bebeğin bu kalp atışıda var diyerek. Sonra kalkabilirsin dedi😅 ama duymadım dedim gördün ama gösterdim ya dedi😄doktorum; bazı önemli araştırmalara göre bu haftalar sesli şekilde dinlemek çok sağlıklı olmadığından dışarı vermedik sesi hiçbir sıkıntı yok 1 ay sonra ikili tarama için hastaneye gelebilirsin dedi☺️☺️ Bu yaklaşımı hoşuma gitti tabi ama bebeğimin kalp atışlarını duyamamak kötü oldu. Aynı durumu yaşayan var mı? Öğrenmek istedim.