Hanımlar artık 3 çocuğun fotoğraflarını telefonla çekmem ve sığdırmam zor olacağı icin makine almayı düşünüyoruz. Ama nasıl bir makine almam gerek hiç bir fikrim yok. Megapikseline bakıyorum neredeyse telefonumla aynı. Kıyasladıgım şeyler yanlış galiba. Nelere dikkat edip almalıyım? Sizin kullandığınız önereceğiniz makineler var mı?