yararozlem Merhabalar🤗 bu ay günlerimi değerlendirdim klomen+çatlatma iğnesi oldum şimdi mayıs başını bekliyorum adet İçin? Şuana kadar negatif çıkıyor testler erken olduğu için büyük ihtimal. Benim gibi bekleyen varsa hoşgelmişşştir🌸
DuruSU_68 yararozlem bende sadece klomen kullandım klomen biteli 6 gün oldu 21 mm bir yumurtam olduğunu söyledi doktor kendiliğinden çatlar mı acaba sizin nasıldı kaç yumurtanız vardı
1mucize_bekleyis DuruSU_68 ben letu kullandim 5 gun ondan sonra 4. Gun kontrole gittigimde 23 mm di Yumurtam