Cigdemmom Kızlar pandemi malum pek dışarı çıkmıyorum bakkal market onlara da terlik yakın zaten 😅😅 sabah işim vardı hazırlandım tam ayakkabılarımı giyicem oda neee olmuyor bildiğin iki numara sıktı anlamadım yaşayan var mı acaba ödemmi oldu 🙁
TheBaby Cigdemmom Evet canım çok normal. Ben 1,5 ay önce 1 numara büyük ayakkabı almak zorunda kaldım bile
[silindi] Cigdemmom ödemdendir o canım benim de ilk gebeliğimde olmuştu 30. Haftalarda başlamıştı. Şimdi 36. Haftadayım daha ne şişlik var ne ayak büyümesi. Ama ben sürekli yürüyüş yapıyorum tansiyondan dolayı da tuzu en aza indirdim belki onun içindir. Tuzu azalt istersen faydasını göreceksin 🌸
Merinosunannesii Cigdemmom sen doğumdan sonra gör o ayakları 😂😂😂ayaklarım resmen davul davul tanıyamıyorum 😂😂
Deletedmom_5 Cigdemmom bende öyleyim 24. Haftadan beri ayaklarım hep şiş. 2 numara büyük aldım simdi o bile sıkıyor allahtan yaz geliyoda biraz terlik sandaletle gezinirim
TheBaby Cigdemmom Şunu belirteyim bizdeki ödemin ne tuzla ne suyla alakası var. Zaten yaşayıp göreceksin. Albüm oluşumu bu
Ebreva Cigdemmom ben son ayda eşimin sporlarını giyordum doğumada parmak arası terlikle gittim kızımda şuanda başladı sıkmaya gene bakalım bunda nasıl yapcaz😂