Nazzprlkci 22 en ideali demişti devlette doktorum özeldeki 18+6da cekti bosuma para verdik o kadar tekrardan yapıldı birsürü sorun cıkmıstı cektigim streste cabası :)) kostur kostur hemen devlete gittim korkmana gerek yok bebek gelişimini daha tamamlamadı tekrar bakalım 22. Haftada dedi ve cok şükür yaptırdık hıc bir sıkıntımız yok