Hanımlar merhaba. 29.+1haftalik Gebeyim annem ve kız kardeşim kovid annem aynı zamanda kanser çok sukurnonlarin 4 günü kaldı ama Dün bende tat ve koku kaybim oldu. Onun dışında bi belirtim yok 1. Bucuk yaşındaysa oğlum var nasıl korumalıyım bilmiyorum oğluma bulaştırdrm diye çok korkuyorum. Hastaneye gidip test veremem 10 gün yine evd karantina vericekler annem kanser tedavisi gördüğü icin annemi tedavisinden ihmalde edemem o yüzden evde en hızlı şekilde nasil iyilesebiiirim bilgilerinize ihtiyacım var.