Acrbaby Merhaba anneler 😊 doğuma girerken hemşire bebek kıyafeti olarak ne istiyor acaba ? 10 lu hastane çıkışına gerek varmı 5 li almak daha mantıklı gibi geldi bilemedimm , alt üst takımınımı istiyor yoksa tulummu , battaniyeyi her sartta koyucam zaten. Siz neler hazırladınız 🤰
Enesefe Acrbaby ben 10 lu vermeyi düşünmüyorum 2 tane 5 li aldım onlara da uygun birer battaniye aldım 5 li takım battaniye iç zibin birde bez koydum
Arven Ben hemşireye sorduğumda şapka eldiven tulum bir adet bez ve tulumun içine giymek için ya zıbın yada böyle yenidoğan için setlerin içinde ince penyeden birşey var oda olabilir demişti
Acrbaby Arven çok iyi oldu verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim , 5li takım alıp düz zıbın koysam yeterli o zaman 😊
Arven Acrbaby Aynen öyle diğer parçalar ilk etapta istemiyorlar Doğumdan çıkınca direk bunları istiyorlarmış tabi eğer hastanede kalma süresi uzarsa yanınıza yedek mutlaka alın