SutlacimiYedimmiBen Selam kizlar nisan bitti sayilir sira bizlerde nasl gidiyor hamilelik 37+0dan selamlar 😊 bu aralar gunde bi iki defa adet sancisi girip cikiyor kasilmalarim oluyor. Bu ikinci hamileliğim ilkinde boyle olmamisti hic🙈
TheBaby SutlacimiYedimmiBen Canım bendw bu gece 37 oluyorum☺️ Benim geçen hafta çıktı sancım. 38+2 de alacaktı doktor. Ama bu cuma tekrar çağırdı çantan hazır gel dedi. Sancı olduğu için erken alacak sanırım. Benimde 2.gebeliğim. İlkinde hiç böyle şeyler yaşamadım
Minnosunannesiii SutlacimiYedimmiBen bende 37+0 dün geceden beri ufak ufak sancılarım girip çıkıyor acaba doğum mu
Asya-lina SutlacimiYedimmiBen sıra bizde artik gece uyku bölünmeleri ağrılar ağrılar cok arttı gelsinler artik sıra hazirandakilere gelsin
momsboys SutlacimiYedimmiBen günde 1 2 defaysa yalancı sancılardır muhtemelen artık vücut kendini doguma hazırlıyo
Minnosunannesiii TheBaby ben 36. Haftada sancım çıktı alttan muayene etti yumuşama var dedi ama açılma yok dedi 37 ye girdik ama sancılarım artmış sanki
SutlacimiYedimmiBen Minnosunannesiii bilmiyorum yalanci sancida olabilir ilkinde suni aldigim için normal sanci nasl olur bilmiyorum. Ilk hamileleik mi
TheBaby Minnosunannesiii Evet işte o yüzden anlattım sana. 36da çıktıysa benim gibi sancın. Hastaneye giderken çantan hazır git kontrole. 38 de olacak bebeği sancıdan dolayı 37 de alıyorlar
Minnosunannesiii TheBaby ay kuzum çok teşekkür ederim bir iki eksiğim vardı onları tamamlayıp bari bugün nolur nolmaz
Meryemkale SutlacimiYedimmiBen biz henüz 35+4 haftalığız ama ara ara belime adet sancısı gibi sancı giriyo nstde geçen hafta bişey çıkmadı en fazla 35i gördük sancı da. Çatı muayenesinde de ters bişey yoktu ama kanalda bebeğim bakalım 38de nişanım gelebilir dedi Dr beklemedeyiz🙈
Meryemkale SutlacimiYedimmiBen bende çok merak ediyorum çünkü belimde adet sancısı gibi sancı hissedince karnımda taş gibi oluyo