Bende 38+0 dayım
haftaya sezeryan olacağım inşallah
son 3 haftadır sağ elimi kullanamıyorum
Birkaç gündür de ikisi birden gitti:((((
günde 4 litre su içiyorum tuzu tamamen kestim makul derecede hareketliyim ama bana mısın demedi..
yani demem o ki
burada bekleyeyim belki son hafta için bi öneri gelir kurtarıcı