Lcw’den bir kaç parça bir şey aldım bluz vs ama özellikle taytlari harikaydi. H&M de güzel şeyler vardı. Bir de yaz geldiği için genelde elbise giyeceğimi düşünerek hem hamilelik hem normal zamanda giyebileceğim bir kaç elbise aldım. Aslında hiç bir şey almayacağım diyerek başladım sonuçta belirli bir süre sonra elimde kalır diyordum ama pantalonlar ve tayt harici aslında normalde de giyebileceğim şekilde aldığım için çok tutmadım kendimi 🙈 (internet sitelerinde, mağaza da olmayan modeller oluyor genelde daha güzel seyler buluyorum o yüzden internetten sipariş verip olmazsa mağazadan değişim yapiyorum)