Kızlar, ben 27 haftalık oldum çok şükür 🙏Erken doğum riskim var o yüzden her geçen güne şükrediyorum ama şimdilik her şey çok yolunda 🙏 Eğer her şey yolunda giderse son haftalarda yani 34 itibariyle Soma Devlet Hastanesine gidiyim diyorum ama daha önce hiç gitmedim, doktorları ebeler muamele falan nasıl