Bende alacaktım sonra vazgeçtim sezeryan olacaksan gözün görmüyor agrı dan dediler hastanede tek foto için güzel oluyormuş tek foto için o kadar paraya degmez bence çok şık bir önden dügmeli pijama takımı aldım 200 tlye sonrasında da giyerim birde trendyoldam aldı 50 tlye iki tane yeter bence hastane için