Findikinannesi Kizlar acaba ben mi yanlış hissediyorum diye düşündüm ama bebeğim karnımda baya titriyor 34 haftamdayim başka böyle birsey yaşayan var mı?
Gamzeakd Findikinannesi bebeğiniz kordonuyla oynayınca titreme hissedersiniz . 🥰 okuduğuma göre öyleymiş canım .
Findikinannesi Gamzeakd hahahaha gerçekten mi 😁😁 daha önce hiç duymadım dedim ters bir durum mu var acaba 😄
Alizade_16 Gamzeakd ya bende söylüyorum kendi kendime bu çocuk neden böyle titriyor diye😂 yaramazlık yapıyormuş kereta😂😍
Gamzeakd Findikinannesi yok yok yaramazlık yapıyordur içerde o annesi 🥰 canları sıkılıyo ne yapsınlar 😂
Anne321 Findikinannesi bana hep oluyor yaramazlik yapiyo icerde 😁 son gunlerimi yaramazlikla geciriyim diyo 😁
Gamzeakd Findikinannesi aynen vallahi zaman geçmek bilmiyor siizn yine az kalmış maşallah bizim daha var 28 olucaz 🥰
Deletedmom_5 Findikinannesi ben 🖐🏻 hatta 23-24. Haftadan beri böyle oluyor hıçkırıklarıymış o titremeler 🙂
Gamzeakd Deletedmom_5 hıçkırık titreme gibi olmuyor canım . Ritmik ve düzenli bi şekilde bi atım oluyor . Baya da sürüyor o hıçkırık . 🥰
aynuray16 Yaa öyle miymiş 😔😔 Allahım ya karnımda nöbet mi geçiriyor bir rahatsızlık mı olacak acaba doğumdan sonra diye kendi kendimi yiyordum 😪😪
Gamzeakd Deletedmom_5 hıçkırık hani böyle ritmik bi şekilde vuruyo mu hep aynı yere pıt pıt pıt diye o hıçkırık . Titreşim veriyosaaaa zzzzzzztttt diye o kordonuyla oynuyo 😂😂😂 nasıl açıkladım 🥰😂😅