YuvarlanamayanPandaa Kardelennn77 ayyy bende bu gün gidiyorum 15+4 normalde ama 1 hafta gerden demişti başka dr bakalım gösterecekmi heyecabka saatin geçmesinş bekliyorum 😂😂 rüyalarıma kadar giriyor artıkk😂
Dilekcnkn Kardelennn77 ben 13 hafta acile gittiğimde erkek dedi bana yani tahmin olarak bugün kotnrolüm var 15+1 im kendi doktorum bu haftalarda gel öğreniriz demişti bakalım kesin öğreniriz bugün herhalde ☺️
Asli1108_ Kardelennn77 13 haftada gıtmıstım kız gıbı duruyor demıstı ama gızleyebılır faln da dedı inş degısmez kız olur 😁 smdı 14 hafta olduk, mayıs 17 gıbı gıdıcez kesın bı sekılde ogrencez inşAllah 🙋🏻♀️☺️ Allah Herkesin gonlune gıre versın🥰
Mollier 12 ve 13. Haftada gittim kıza benzediği söylendi.16.haftada netleşince gitmeyi planlıyorum sabredebilirsem 😅
N-h-e123 Kardelennn77 bende 12. Hafta yüzde 90 koz demişti 14. Haftada netleşti kızımız olacak inşallah 🥰