Bu benim fikrim Mayıs 23 e kadar fabrika ve perakende AVM gibi bir çok yeri kapatacaklar tam kapanma değil ama kısmı kapanma kurallarını sertlestirecekler Mayıs’ta baya tatil var tam kapanma yapamazlarda geçen seneki duruma dönecekler bence 1 ay cunki halk evde durmuyor heryer açık olunca siz neler düşünüyorsunuz