GizMeh Merhaba bugün 8+1 iz 🤗🤗 6. Haftada mide bulantılarım çok kötüydğ şuan şükür iyiyim canım. Ben de gece bulantıları oluyor sadece sabahları iyiiyim. Bir de göğüs sızlaması dışında bir şey yok çok şükür canım.
gazetecianne GizMeh mide bulantıları başa bela valla başlarda ilaç içmedim de doktorum primal iç dedi onu kullandıkça rahatlıyorum sanki
GizMeh gazetecianne ben de onu üç gün falan kullandım canım sonra bıraktım baktım rahatım içmiyorum artık.
Hat90 Selam kızlar bende 7 haftalığım , başım ağrıyor ayakta zor duruyorum evim berbat halde kendimi sürekli hasta hissediyorum evden çalışıyorum ama işimide yapamıyorum bunaldım iyice