Bene bebegıme 2 aydır falan hipp kullanıyordum gazı hep vardı onunla artmadı ama bebegım bineron reddi yaptı bende az verdıgıhım mamayı tamaamen kestim bazen sütümün azaldıhınj anladıgımda kaşıkla mama verıyorum. Ctesi günü mamamız bitince aptamil deneyeyım dedim ctesi aksamı ve pazar sabahı 2 kere 2.5 ölçek kadar verdim. Bu sabah kakasını yaparken baya ıkınıyordu zorlanıyordu normalde bu kadar zorlanmazdı ama sasırdım acaba mamadan mı? Az yedi bu kadar fark eder mı?