Arkadaşlar lütfen bilen biri yazsın ya şu Alo 170 hattıyla anlaşamıyorum aksi gibi hep aynı kişi çıkıyor sanki. 31 haftalık hamileyim. Kurumsal özel bi firmada çalışıyorum. Pandemiden dolayı uzun süredir evdeyim kısa çalışma ödeneği yatıyor. 32 de izne ayrılman gerekiyor mu bu şekilde. 37 ye kadar uzatıp bu kısa çalışmadan faydalanabilir miyim ? Yoksa fiilen 5 hafta işe mi gitmem gerekiyor ? Lütfen yaşayan bilgisi olan yardımcı olabilir mi