Hanumlar oncelıkle gunaydın ben 33 haftalık hamıleyım 5 yıldır butun vucuduma kendım agda yaparım dugunum dısında vucut aldırmaya kuafore gıtmedım suan bkraz gobegım var ve genıtal bolgemı alamıyorum dun gece ayna onunde aldım ama 6 haftalık bır surec var onumde doguma kadar o zaman ne yapacagımı sımdıden kara kara düşünüyorum sızler nasıl alıyorsunuz tuylerınızı tuy dokucu zararlı mı acaba bu donemde