Sena98 Gebelikte ahududu yaprağı çayı içtiniz mi? Faydası var mı gerçekten ve kaçıncı hafta da kullandınız
Hilal2205 Gizem___ benimde eşim almış ama daha içmedim internette araştırdım gebelikte zararlı yazıyor. Içip de faydasını gördünüz mü? Nekadar bir süre sonra doğum yaptınız
Gizem___ Hilal2205 doğumun başlamasına yardımcı diye burdan gördüm ananas da yedim hurma da merdiven çıktım hergün düzenli yürüdüm ama ne açılma ne nişan hiçbişey yoktu 40+3te suni sancıyla normal doğum yaptım 🥲
burcina 37′den sonra adaçayı ve ahududu yaprağı çayı içmemiz gerekiyor. Doğumu kolaylaştırması için ama ben ahududu yaprağı bulamadım hiç bir yerde 🤦♀️ Adaçayıyla devam ediyorum. Bulan varsa nerden aldı yazabilir mi?
Zekiyebbcn Bana da doktorum demişti. Kekik çayı ve ahududu yaprağı çayı günde 3 fincan olacak şekilde. Rahmi uyararak açılmasını kolaylaştırıyormuş. Hadi inşallah diyelim, sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım 💁🏻♀️
Yarencerenn Aktar bana hiçbir yerde bulamazsın dedi ahududunun kendisini verdi bana gelen gebelere veriyorum dedi aldım geçen hafta Salıdan beri hem ada çayı hemde ahududu içiyorum tık yok 38+6 olduk 😁
baryaz Ben n11 den getirtmistim internet sitelerinin hepsinde var trendyol hepsi burada da falan ahududu yaprağı çayı