Arven Mutlukalp geçenlerde burda bir arkadaş aynı şeyi yaşamıştı bununla ilgili bir post vardı orayı okuyun isterseniz belki yardımcı olur ama tedavisi olan bir rahatsızlık küçükken ameliyatı var geçmiş olsun
Arven Mutlukalp Birde ameliyattan sonra izi dahi belli olmuyormuş erkenden tedavi edildiği için canınızı hiç sıkmayın artık inanılmaz teknolojilerle ameliyatlar yapılıyor internetlerde çok güzel paylaşımlar var
Minikanne06 Canım Allah'ım yardımcınız olsun ama üzülme tedavisi var onun canım internette görmüştüm herşey Allah'tan vardır bundada bi hayır...
deletedmom40 Down sendromu denip normal doğan miniklerde var lütfen üzülme herşeyin çaresi moral bana da böbreklerin büyüyor dediler bende bilmiyorum ne yapacağımı ama üzülünce de elimizden bişey gelmez