1 buçuk haftadır süren bir kanama söz konusu sadece 2 kez açık renkli oldu ikisindede doktora gittim birinde özele gittim yatırdı iğne yaptı serum verdi geçti ama kahverengi şekilde o hafta devam etti ikincisinde ise devlete gittim bu kadarı normal dedi USG den ve vajinal baktı sorun yok dedi. Şuan dinleniyorum ayağa kalktığımda gün içinde 3-4kez sızıntı şeklinde geliyor günde 3 kez progestan kullanıyorum bu şekilde olan var mıdır yani nasıl geçecek nasıl bitecek hiç anlamadım 🙄