Kızlar bugün hastane çantamı ayarlıcam Allah izin verirse ne konulacağını biliyorum ama sizce olmazsa olmaz dediğiniz şeyler varsa yazar mısınız fikir olsun. Evimiz hastaneye yürume mesafesinde o yüzden çok da yanıma yük etmek istemiyorum gereksiz eşyaları. Mesela hemşire bir arkadaşım çay kaşığı koymamı önerdi her ihtimale karşı bebek ememezse sütü kaşıkla verirsin dedi benim aklımda yoktu şahsen. Sezeryan doğum olursa da bitterli çikolata çikolatalı kahve al yanına mutlaka gaz çıkarmak için çok iyiymiş. Bilginiz olsun sizde bana fikirler verebilirsiniz.