Rumeysa19k evet allahıma hareketlerini hissetmeye başladım tekmeliyor oğluşum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hamilelik genellikle yatarak geçiyor. Plesentam aşşağıda olduğu dinlenmem gerektiğini söyledi dokdorum. Geçmez ise sezeryan dedi. İnşallah düzelir. Psikolojik olarak etkiliyor çünkü. Sizlerin nasıl gidiyor? 🌸