Mrvky Melikeiy amin inşallah hepimiz için hayırlısı olsun 🙏☺️saglıklı bir şekilde kucagımıza alalım bebişleri inşallah 🌸
NazKaya06 esra_danis4 40 haftayı geçerse beklemeyi düşünüyor musunuz? Doktorum bana tam 40 bitince yatış verelim, suni sancı vereyim dedi.
Melikeiy Tugce38 evet ikinci sezeryanim tam 38.haftada alacak nasipse tabi daha erken gelmezse çünkü sancım çıktı nts de
Tugce38 Melikeiy allah kolaylık versin benimde 4 den beri sancım oluyo ara ara doğum belirtilermi anlamadım 37+6 yım
Melikeiy [silindi] hayır ikinci olduğu için sezeryan 38.haftaya girince alacak öyle Uygun gördü doktorumuz.
Melikeiy Tugce38 amin cümlemize valla bende normal doğum sancısı nasıl olur bilemiyorum ama iki gündür adet sancısı gibi karnım ağrıdı acaba dedim kızımla ilgilendirken yoruldum mu falan die bugün de sancı çıktı doktorunuza sorun isterseniz.
esra_danis4 NazKaya06 41 haftaya kadar beklerim baktım gelmiyo suni sancı olur arada bi sancı geliyo ama çok hafif ne olur bilmiyorum ilk gebeliğim
Melikeiy Nurcaa 7 Mayısdi ama dün ağrılarım çıkınca doktorum 6 sında gel dedi o gün alabilirim dedi hayırlısı inşallah 🤲