Melikeiy [silindi] hayır ikinci olduğu için sezeryan 38.haftaya girince alacak öyle Uygun gördü doktorumuz.
Melikeiy Tugce38 evet ikinci sezeryanim tam 38.haftada alacak nasipse tabi daha erken gelmezse çünkü sancım çıktı nts de
Mrvky Melikeiy 35 haftalık olduk uygulamaya göre 35 gün var görünüyor ama daha dogum şeklimiz belli degil ☺️
Melikesvm Melikeiy benımde dogumum mayısta ılk hamılelıqım bana 39da alırım dedı tahmınen mayıs 20sı felan bana 24gun var tam 36 + haftalıqım sızın neden 11gum var kacına gun verdı
Melikeiy Melikesvm bizim 38.haftada nasipse alacak bugün hatta nts de ağrılarım çıktı hiç bilemiyorum ne gün gelir 🤲