Meral53 25 haftalık hamileyim, sadece test vermeye gittik. Sonucum zaten negatif çıktı. Kendi doktoruma durumumu bildirdim eşim pozitif diye. Oda eşimle teması azaltmayı, bol bol c vitamini ve bana daha öncesinde kendi yazdığı kullanmam gereken vitaminleri ihmal etmeden almam gerektiğini bildirdi. Bu şekilde devam ediyorum. Testim pozitif çıksa da hamilelere herhangi bir ilaç tedavi vs yapılmadığı için süreç gene aynı devam edecekti.