Gulsah41 Belinde fıtık olup normal yapan var mi benim belimin iki tarafında da fıtık var çevremdeki insanlar yapamazsın diyorlar ama bu durumda olup normal yapan var mi ?
Denizyildizii Gulsah41 bendede var kasılıp kalıyorum ara ara. doğum doktorum fizik doktoruna git sor demişti gittim sordum normal doğum yapma sezaryan yap dedi çok sıkıntı çekersin dedi
alyavetuna Gulsah41 benim fıtığım cok ileri boyutta degildi beyin cerrahı bakti doğum yapabileceğimi ama her iki dogumdw da bel ağrısı olablir dedi. normal doğum bekledik ama kısmet olmadı sezeryab oldum. aksine herkes belim ağrıyor dogumdan beri diyor benim ağrım yok ağır iş yapmadığım sürece ağrıtıyor. ileri fitiklarda yani şiş olanlarda bende cogu doktorun nrmal onermedigini duydum benimki izin vermişti. saglikla alin yavrumuzu insallah🥰
Gulsah41 Çok teşekkür ederim ozman öncesinde bi beyin cerrahiye göstermek gerekiyor bnim de ağır iş yaptigimda ya da çok uzun süre ayakta kaldığımda kasiliyorum belimi oynatamiyorum büyük ihtimal izin vermezler ama sormak gerekir yne de teşekkür ederim 🥰
Elfglce Gulsah41 benım bır arkadasım yaptı ıkı kere beyın cerrahına gosterdı oda yapablrsnz demıs yıne de rısklerı olabılecegını en ıyı doktorlar bılır ama dmeekkı bazı durumlarda mumkun hayırlı dogumlar😌