28+6 günlük hamileyim cumadan beri kasıklarımda ağrılar vardı doktorum pazartesi gel dedi ben dün akşam dayanamadım artık acile gittik nst sancılarım 20 lerde çıktı normal ama bu haftada olmaması gerekir dediler serum verdiler sancılarım kesildi cok sukur eve geldim sabah uyandığımda kasıklarım yine ağrıyordu bugun 11 de doktor randevum var yine gidicem ama aklımda hep kzıım erken doğarsa diye düşünce var daha çok küçük ben sabahtan beri ağlıyorum çok üzgünüm kızlar basına gelen haftasını bu şekilde ilerleyen var mı?