Srgzl Kızlar ben 23 haftalık üçüz hamileyim bebeklerim yan duruyolar kafaları sağ tarafımda ayakları sol tarafımda yönleri değişirmi çoğul gebe olanlar sizdede böyle oldumu🤔
drn05 Srgzl çoğul gebelik değik ama benimkide en son o pozisyondaydı. Sola yatmaya korkar olmuştum tekmelerden:) doktorum taklayı atmış ama dogum pozisyonu almamış demişti
Serpil-3 Srgzl niye değişsin istiyorsun ki bırak nasıl rahatsa öyle yatsın çocuklar zaten zar zor sığıyordur onlar
drn05 Srgzl yaa sanki değişti gibi şuan hareketler toplanmalar daha çok göbek deliğimin üstünde :) haftaya bugün kontrolüm 37 haftalık olcak artık değiştirmezse kendi bilir :))
Serpil-3 Srgzl kız boşver nasıl isterlerse öyle yatsınlar zaten seni sezaryen yaparlar riske atmamak için bu yüzden pozisyonlarının bi önemi yok
mmavi Srgzl onlar rahat olmasa pozisyon degisirdi. doktorunuzda soylerdi. endise etmeyin degistirip kafalari asagiya geldiginde baskiniz artar. Yan olarak rahatlardir. saglikla alin kucaginiza🙏🏻
MeryeMelis Srgzl merak etmeyin dopum zamanına kadar çok pozisyon değiştirirler benim ki tekti yan bacakları kapalı olduğu için cinsiyetini bile 7 ayda görebildik vakti gelince Rabbimin mucizesi dönerler