ElifLeyla edabazin 31+1 haftalık olduk burada yazılan 62 gün kaldı doğuma 😍 sezeryan olacağım bakalım buradaki tarihten önce olacak
Bugcuu @edabazin nasipse yarın 🤩 biraz sonra tahlil covid testi için falan hastaneye gideceğim. Kasıklarıma yayılan ara ara sancılar oluyor, tahlil yaptırmaya diye gidip doğurup gelmekten korkuyorum 😄😄 ilk doğumum da muayene diye gittim Doğuma alınmıştım 😄
ElifLeyla Bugcuu sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Bebeğe de doğduktan sonra test yapılıyormuş doğru mu nette gördüm bi iki kez size böyle bi bilgi verildi mi