Byzayk0 Kızlar gunaydınnn bugün adet ağrısıyla uyandım karnınızın alt tarafında bir ağrı olur ya aynen öyle 33 haftalığım bunlar yalancı sancı mı 😣
MKrasnic Byzayk0 bende de aynısı oluyor. Bir kaç gündür ara ara. Dün baktım afedersin şiddetli şekilde ishal olmuşum. Hamilelikte bu ne anlama gelir bilmiyorum. İnşallah ishal da tehlikeli değildir bu haftalarda 33+4
Basakgul Byzayk0 Ağrınız pozisyon değiştirdiğinizde ya da ılık bir duş aldığınızda geçiyorsa yalancı kasılma oluyor genelde bende de oluyor ara ara.Sık yaşıyorsanız doktorunuzla bir görüşün.
AzraninAnnesi08 Byzayk0 bende de oluyor 33+1 deyim.deli gibi terliyorum özellikle geceleri.muhtemelen üşütüyorum diyorum.sizde de aşırı terleme var mı?
Annecilek Bende 33+4 teyım kasıkta hafıf agrı sancı oluyor magnezyum ıcıyorum gecıyor son zamanlarda olmuyor bıle hıc magnezyum cok ıyı gellıyor
Temmuz2021 Hafta dün bende de oldu rahim kendini hazırlıyor diyor nette ama yine de doktora sorucam Perşembe günü