Normalde çok adet sancısı ve ağrısı yaşayan bir insan değilim bu yüzden ayırt edemediğim için soruyorum. Hamileliğim başından beri çok şükür ağrısız ve sorunsuz geçti. İki gündür sağ kasığımda yerleşik bir ağrı var ve dün bu ağrı belimde ve bacağımda artmaya başladı. Tek tarafta olduğu için emin olamıyorum ne olduğundan. Gece üç gibi ağrıdan uyandım bile. Hala hafif hafif ağrıyor. 32+6 haftalığım şu an. Böyle bir durum yaşayan ya da doğum belirtisi olabileceğini düşünen tecrübe eden var mı? Anlamadan doğum belirtisi yaşamaktan korkuyorum biraz. Teşekkür ederim şimdiden 🌻