havis00 kizlar gece boyunca hic uyumadim midemde sanci var 37+3 ve ishal de var midem cok kotu inanilmaz agriyor hic iyi hissetmiyorum kendimi kiramplar giriyor ilk defa boyle oldu neden olmus olabilir.
Fatmaada2015 havis00 genellikle isal doğum belirtisi de olabiliyor bu haftalarda bende oldu tam 37 haftalık olduk doktora gideceği bende sizde bakın duruma düzelmese gidin bence
Fatmaada2015 havis00 bende öyleyim şuan isalim dünden beri we sancı yapıyor eşim sıra almaya gitti doktora gideceğim son haftalarda isal doğum belirtisi olabilir demişti doktorum
teacher77 Bende ishal yok 38+5 im, dün mide ağrısı ile uyandım. Kabızdım kabızlığım geçmiş, normale döndüm ishal tam değilim ama mide ağrım çok fazla yemek bile yiyemiyorum. Bu doğum yakın demek midir yoksa bebek yukarıya doğru büyüdüğünden mi
havis00 teacher77 aynisini b nde yasadim doktora gittim acile kadin doguma gidebilirsin dedi serum falan takdilar ama hic bi degisiklik yok kan verdim idrar verdim idrarda enfeksiyon cikdi ama o bu durumla alakali degil..Kadin dogumdan sira bulamadim..Suan bi nebze daaha iyim bence sen acilen git
teacher77 havis00 daha iyiyim bugün sanki o yüzden gitmicem. Bebek yukarı çıkmış iyice . Aşağı inmesi lazım ama yukaur çıkıyor😀