1bebeklianne İlk gebeliğim ve öğrendiğim günden beri hislerim hep erkek dedi,bana da doktorum %80 kız dedi.Karnım kız karnıymış her gören öyle söyledi.Komşumun 3 kızı 1 oğlu var o da hiç yanılmadım kız karnı seninki dedi.Geçtiğimiz perşembe yeni bir doktor ile sürecimize devam etmeye başladık ve ilk randevumuzdu,doktor söylemeden gördüm cinsiyetini ERKEK 😅😅😅Doktor size yüksek ihtimalle kız demiştir doktoruz çünkü klasik cevaptır dedi🤣😅🤣. komşum da annemler de şokta.Herkes kız olacak diyordu.Ben de içten içe kız istediğim için birazcık üzüldüm çünkü tek çocuk düşünüyorduk.Eşim beni öyle görünce iyi işte abisi olur ikinciye kız olur dedi ama benim kesin ikinci de erkek olur.Bu hayatta hislerimde daha hiç yanılmadım.