Daha önce ikili ve üçlü testlerimi sırf bu belli belirsiz stresi yaşamamak için yaptırmamışken detaylı ultrasonla karşıma yine belirsiz bir durum çıktı. Diğer her şey normal görünüyorken kalpte sol vertikülde ekojen odak nokta diye bir tespit yapıldı. Bu durumla ilgili beş altı gündür doğru düzgün uyuyamıyorum. Bu durumu yaşayan anne adayları, durumunuz nedir, neler yaptınız, doğum yapan anneler varsa onlar da bilgi verirse çok mutlu olacağım , lütfen