-Esraa21 Korku heyecan panik hepsi bir arada:) Az önce tuvalete gittiğim de biraz kan geldi ardından mukuslu akıntı,galiba nişan gelmesi. Doktor kontrolümde bugün. Hepinizden dua bekliyorum ♥️🙂
Ceyo93 -Esraa21 Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah bende bugün kontrole gidiyorum 39+1 olduk inşallah doğum olur
Ozgnzgn -Esraa21 ooh çok şükür bana da umut oldu 39+4 üm hiç bi belirti yok inşallah sağlıkla güzellikle kavuşun bebişe darısı başımıza🙏🏻🥰🤗
Mydarling Okuyunca bana umut oldun 39+4 olduk bizde hiç belirti yok inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🌼
-Esraa21 Mydarling bendede hiç belirti yoktu kasılma yalancı sancı vs hiç olmadı o vaktini biliyor demekki:)
Ozgnzgn Mydarling aynıyıızz 39+4 bugn nisan annesi kalmadı benm dışımda diyerek açtım burayı görünce sevindimm yalnız değilmişim🙈