Kızlar 38+5 olduk dünden beri ara ara nişanım geliyor ve dün kabız oldum ve bunun sonucunda basur olduğumu fark ettim maalesef. Şimdi yatım saatte bir gibi bir ağrı geliyor tam basur olan bölgeden giriyor kasıklarıma yayılıyor ama ana ağrıyan bölge kalçam basur bölgesi yani ve 20 sn falan sürüyor ciddi canımı yakıyor daha önce basur ağrısı veya doğum ağrısı çeken arkadaşlar Bi yardımcı olabilir mi kafayı yemek üzereyim. Doğum ağrısı kalçaya vurur mu veya basur ağrısı düzenli bir şekilde gelir mi