Merhaba gebeliğimin 7. Ayı bitmek üzere ve 25 aylık emen oğlum var son iki gündür sadece gece uykusu için emziriyorum. Doktorumda emzirebilecegimi , zamanla sütün tadı döner kendi bırakır demişti. Ama bırakmadı ☺️ Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım bebeğiminde gelişimi önde gidiyor.