Hatunnn 12.haftamizda detaylida doktor hersey guzel yalnizca sol tarafta çentik var biraz yetrsiz besleniyor bi taraftan dedi doktorum, takip edicez ileriki haftalarda gecmesini bekliyoruz dedi ama icim rahat etmedi boyle birsey duydunuzmu yasadiniz mi?
Sanirimanneoluyorum Hatunnn ben de İki tarafta da var maalesef 31. Haftadayım Çok fazla takmayın ben ilk duyduğumda çok üzülmüştüm Tek taraf olması çok iyi iki taraf olsa daha sıkıntı 24. Haftadan sonra geçmesi bekleniyor normalde geçmezse coraspin veriyorlar
Narcicegi Hatunnn benim de 12. Haftada tespit edilmişti sol tarafta çentik. coraspine başlamıştım. Ayrıntılı ultrasonda geçtiği söylendi. İnşallah geçer senin de doktorun en iyisini bilir
Bizartik5kisiyiz Hatunnn benimde her iki tarafimda çeltik vardi.coraspin kullandim 24.haftada sag taraftaki gecti simdi halen solda var. Bebegin beslenmesi yavasliyor evet ama ilerleyen haftalarda haftasina yetisiyor üzülmeyin. Suan 31 haftadayim bebegimin gelisimi gayet iyi. pazar gunu coraspini kesmemi soyledi. Bundan sonra gelisimi nasil olur bende onu merak ediyorum
Hatunnn Sanirimanneoluyorum gecmis olsun peki yapabilcegimiz bir sey varmi duzelmesi icin sol tarafima yattigim icin mi oldumu acaba diye dusundum bi an, birde suan tek tarafli iki tarafli olma ihtimali oluyor mu? Ay bu endiseler hic bitmicek galiba:))
Sanirimanneoluyorum Hatunnn valla canım benim bi gittiğimde biri vardı bi gittiğimde ikisi oldu bi gittiğimde biri geçti öyle değişti hep Bol proteinli beslen başka yapacak birşey yok açıkçası çok kötü bir durum olduğunu düşünmüyorum çok şükür sıkıntı yaşamadım bununla alakalı Haftasına göre gelişimi de normal normalde zayıf olması bekleniyordu
Hatunnn Narcicegi tup bebek oldhgu icin en basindan beri kan sulandirici igne kullaniyordum hp zatenn yeni biraktim daha coraspririnide kanamam olunca kesmistikk ama doktor tekrar baslatmadi:/