Elif5361 Pkosendrom 22 derece ideal diye biliyorum ben çok sıcak olunca bebeklerde solunum yolu mekanizmalar zarar görüyormuş
Ozge0634 Pkosendrom 22 24 derece arası olmalı burnu kulağı biraz soğuk olabilir dışarda kaldıkları için göğsünü kontrol edin orası sıcaksa iyi fazla sıcaklıkda isilik olur bebiş
MinnieMouse Pkosendrom lohusaysan eger senin ates basmalarin vardir canim benim 26 derece senin icin cok sicsk su an, bebis icin asiri degil tabi ki ama. Bi zibin bi tulumla durabilecegi bi sicaklik.
Elif5361 Pkosendrom Ablamda termometre kullanıyor ondan biliyorum 24 derecede bırakıyor oda 😊evhamlı biraz ben daha kullanmadım 24 haftalığız 🥰bakalım biz neler göreceğiz
Busbushatun Pkosendrom hasfanede dogum yaptıgımda odayı 25 yapmıslardı ama aralık ayıydı 22-23 ıdealdır suan doktor ensesıne bak demıstı ense sıcaksa sıcaktır merak etme