Hifanur yıkamak falan kesinlikle bir korunma yöntemi değil bilginiz olsun istediğiniz kadar yıkayın olan olmuştur zaten. Doktorunuzla konuşup iyi bir korunma yöntemi seçin kendinize istemiyorsanız 1 den fazla yöntem kullanın eşinize güvenmeyin bu gibi durumda. Bizim gibi 2 yöntemle korunup hamile kalan ayrıyetten tüplerini bağlatıp hamile kalan varken sizinki hiç çünkü. Test içinde, 5 dakika sonradan çıkan çizgiler kabul edilmez. İlk 5 dakikada çıkması lazım gidip kan verebilirsiniz. Emziriyorsanız adetinizin düzensiz olması çok normal kan verip doktorunuzla korunma yöntemleri hakkında konuşun 🙏