kızlar hayırlı geceler ve hayırlı sahurlar. Asla süt içemeyen biri olarak sütü tarçınlı mı içsem diye düşünmeye başladım tadını değiştirmesi açısından. Fakat tarçının rahimi uyardığı, düşüğe vs neden olduğu ile ilgili şeyler gördüm. Yarın doktoruma danışacağım ama şimdi buraya yazıp fikirlerinizi veya bu konuyla ilgili deneyimleriniz varsa öğrenmek isterim.