Kızlar selam 🌺
Nisan anneleri olarak doğuramıyoruz farkında mısınız 🤦🏼♀️😂 hadi dertleşelim ne durumdasınız ?
Ben 40 oldum, bebiş kafasını kanala yerleştirmiş hatta çok aşağıda dedi doktorum 1 cm açılma var ve ara ara gelip giden garip düzensiz sancılar var ! Ama tabi bel fıtığı da olunca ben anlamıyorum sanıyorum 😂 işin kötü yanı ne nişan ne su var ortada. Bakalım yarın doktor kontrolde ne diyecek. Gelesi yok yavrumun 💙