Asena98 Hanimlar ben 33.haftamdayim ankara şehir hastanesinde doğum yapacağım biraz endişeliyim aranızda orda doğum yapan varmı normal dogumda falan ayrı oda varmi kocaniz yaninizda oluyormu izin veriyorlarmi aklimda deki sorular çok endişeliyim
ozge8- Asena98 benimde dune kadar Aklımda deli sorular vardı Arastıra Arastıra yok oldu odalar tek kısılık sezeryan olursa refakatçi var normal dogum olursa duruma gore refakatçisı oluyormuş dün dogum yapan annemiz esim sureklı yanıma cıktı durdu kimse bısey demedi yazmıştı odaları ter temiz
YuvarlanamayanPandaa Ankarayı bilmem ama şehir hastaneleri eskisi gibi kötü değil daha temiz çünkü sürekli teftiş ediliyorlar ve çogu özlden daha iyi