ecemeric benm 10 dk da bir. 5 dk da bir. 3 dk da bir böyle düzensizdi. İdrar yolu enfeksiyonum çıktı malesef. Onun sancısı ve yalancı sancılar birleşmiş.. malesef magnezyum içiyorum günde 2 kere çokta yormuyorm kendimi. Bi gidip baktırın bnce acile , nolur nolmaz erken doğumda olabilir Allah korusun.. nst de 40 45 çkıyo benim , bu ağrı değil ki diye yolluyolar beni, halbuki kıvranıyorum 🤣